Vichy Lift Activ Serum 10 Oči & Trepavice - a little make up obsessed

Vichy Lift Activ Serum 10 Oči & Trepavice

Vichy Liftactiv Serum 10 Oči & Trepavice namijenjen je uklanjanju znakova umora, starenja i stresa u okoloočnom području. Zadaća ovog anti-age seruma je i jačanje trepavica, a primjeren je za osjetljive oči.




Vichy kaže:

"Oči su pokazatelj prvih znakova stresa, umora i starenja. Jedna od dvije žene žali se na bore, 60% na podočnjake i znakove starenja, dok 80% žena nije zadovoljna izgledom trepavica. Što oči više stare to su više zatvorene. Zatvorenost očiju je rezultat više faktora koji su povezani s godinama, stresom, umorom te vanjskim utjecajima: gubitkom blistavosti, elastičnosti i tona, kao i starenjem trepavica. Različiti tipovi znakova starenja postaju uočljivi: smanjena krvna i limfna cirkulacija uzrokuje prodor tekućine u tkivo kapaka (podočnjaci, vrećice oko očiju, natečenost). To dovodi do natečenosti područja oko očiju i povećava vidljivost kapilara. Zbog transparentne i nježne prirode epidermisa i dermisa kapka, tamni podočnjaci i vrećice oko očiju postaju vidljive i stalne.

Liftactiv Serum 10 Oči & Trepavice prvi je serum za čitavo područje oko očiju koji uklanja sve znakove starenja. Nova patentirana inovacija Laboratorija Vichy prvi je anti-ageing serum za područje oko očiju koji jača trepavice s ramnozom, ceramidima i blistavim mikročesticama. Djeluje od prve kapi i primjeren je za osjetljive oči."

Prvenstveno je namijenjen ženama u dobi između 40 i 50 godina no nikada nije prerano početi se boriti protiv znakova starenja te se ovaj serum može početi koristi ranije. Prijedlog iz Vichyja je da se s njime započne od 30. ili 35. godine kad papilarni sloj kože počinje slabjeti i kad ga je potrebno zaštititi i ponovno aktivirati.

Iz Vichyja tvrde da inovativna formula Liftactiv seruma jamči trenutni učinak liftinga te da su prvi učinci vidljivi već nakon 10 minuta, a da se osjetno poboljšanje izgleda kože pokazuje unutar mjesec dana. Ja ga koristim od sredine veljače, dakle skoro 2 mjeseca i mislim da mogu donijeti konačni sud o ovom proizvodu.

Prvo da kažem da ja nisam u dobnoj skupini za koju preporučaju ovaj serum, no mislim da za dobru okoloočnu njegu nikad nije prerano. Moram priznati da na prvu i nisam bila nešto oduševljena učinkom jer obećava skoro pa instantno djelovanje, a do toga naravno nije došlo. Ovaj proizvod bi trebao osvjetljavati područje oko očiju, no na prvu to stvarno nisam vidjela i prvih nekoliko tjedana (2-3) sam imala dojam samo da su mi trepavice u boljem stanju. No nakon nekih mjesec dana, kad sam se pogledala u ogledalo, shvatila sam da mi okoloočno područje izgleda njegovanije i bolje, nekako svježije (što ovaj serum i obećava), a jedino što sam u tom periodu promijenila je bilo to što sam uvela ovaj serum u svoju njegu. 

Što se tiče hranjivosti, ne znam, ne mogu reći da imam osjećaj da nahrani kožu, blago je ljepljiv i sam bi bio dobra podloga za šminku. Ja preko njega, kao i preko svakog drugog seruma nanosim i kremu jer mi sam nije bio dovoljan.

Ono što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je ambalaža - ispravak, ambalaža mi je lijepa, ali pumpica mi je očajna. Redovito izbacuje previše proizvoda i koliko god pokušavala nježno pristisnuti pumpicu da ne istisnem previše proizvoda, to je obično završavalo tako da je proizvod prskao po cijeloj kupaonici.

No unatoč za mene lošoj pumpici i ne trenutnom učinku kakvog obećavaju, sviđa mi se ovaj proizvod jer je uistinu osvježio moje okoloočno područje te svakako ima moje preporuke kao prevencija - no moram se ograditi i napomenuti da ne znam kako djeluje na osobama kod kojih su ti problemi već vidljivi.

Cijena: 235 kn za 15 ml proizvoda

Sastav:




Za kraj stavljam video i upute kako nanositi serum:



Na vichy-portal.com opisali faze nanošenja:

1. korak
Jednu kapljicu nanesite na dlan jedne ruke i razmažite je dlanom druge ruke.

2. korak
Zatvorite oči i lagano utrljajte serum na cijeli predio oko očiju.

3. korak
Zatvorenih očiju završite nanošenje glađenjem cijele površine predjela oko očiju, od unutarnjeg prema vanjskom kutu, uključujući i trepavice.

4. korak
Kad se proizvod počne upijati u kožu, završite nanošenje prekrivanjem trepavica: kažiprste položite pod trepavice i nježnim pokretom ih podignite prema gore- za ‘uvijanje’ trepavica. Ukoliko ste u žurbi, možete samo razmazati serum duž trepavica.


Kako vi njegujete svoje okoloočno područje?

*PR uzorak

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Srećom, iako sam u dobu 30-35 godina nema bore ali zato imam ogromne, tamne podočnjake. Ja koristim od Garniera Caffeine Eye Roll-on i Roll-on Anti-daark Circles.S ovim drugim sam zadovoljna ali ovaj Caffein koristim već dugo i ne vidim neki učinak pa mislim da ga više neću kupovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mene podočnjaci inače muče :(
      bora još srećom nemam :)

      Izbriši
  2. Meni je tek 22 ali ne vidim ništa loše u tome da se na vrijeme krenem baviti nekim blažim sredstvima protiv bora ...
    Možda ne valja ali eto :D

    Ne vjerujem da ću ovo probati, ne znam zašto, jednostavno me ne privlače serumi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam s 22-23 počela s okoloočnim kremicama, mislim da su u to doba dovoljne one za dobru hidrataciju. ja sam takve koristila i zadovoljna sam :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. čitaj i skupljaj iskustva za kad dođeš u godine kad će ti trebati :)

      Izbriši
  4. Hmmm, koliko god mi je izgledao primamljivo, ipak sam preskočila.
    Inače ne volim serume oko očiju ali ipak sam nabavila od Lancome-a.
    Toliko o mom karakteru :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam još uvijek u šoku od njihovog uvodnog dijela o zatvaranju očiju i beživotnosti trepavica.... Ne znam, za sada sam OK, iako sam u dobnoj skupini kada se preporuča krenuti s preventivnim mjerama. Ja krenuh, ali s drugim proizvodima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha i mene je šokiralo :)))

      koji su to proizvodi? :)

      Izbriši
  6. ja sam još u potrazi za dobro okoloočnom krenom
    sad testiran neku od Nuxe i ok je.. kao šta su mi sve ok prvi 5-6 dana.. vidit ćemo kako će ić dalje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. javi kakva je :)
      ja sam sad zadovoljna kombinacijom ovog seruma i afroditine kamilice. a sad, koliko dugo će mi ta kombinacija biti ok, vidjet ćemo :)

      Izbriši
  7. Nije te peckao? Znam da se neke žene žale na to. Deluje privlačno, baš me mami da ga kupim, jedino me plaši alcohol denat na četvrtom mestu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nimalo me ne peče, a imam osjetljive oči :)
      i meni je taj alkohol bio onako malo... hm... ali nije me isušio :)

      Izbriši
  8. Iskreno, jos nisam spremna toliko novca potrositi na preventivnu njegu. Ni "b" od bora nemam iako ce mi uskoro 26 god. sto je i normalno, odakle mi bore sa 26? Mislim se odluciti za neku pristojnu okoloocnu kremicu. Imas li neki savjet? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam 2 godine više i isto još nema bora, ali me paranoja hvata kad vidim moje prijateljice koje ne obraćaju toliko pažnje na njegu :)
      po meni je za kožu bez nekih posebnih potreba super Afrodita kamilica okoloočna, moj definitivni favorit, iako je možda po toplijem vremenu prejaka kao dnevna kremica. Po ljeti ju koristim kao noćnu (a dnevnu izmjenjujem), a sad ju koristim i kao dnevnu i noćnu, područje oko očiju mi je izvrsno nahranjeno, kao da blago djeluje na podočnjake i ne peče me. Pisala sam i recenziju, pa ako te zainteresirala, pročitaj :)

      Izbriši
  9. Joj ja bih bas volela da ga probam posebno posto je dobar i za trepavice. Ali kako imam tek 25 godina malo mi glupavo da ga kupujem :)

    OdgovoriIzbriši