Maybelline Color Tattoo - #15 Endless purple i #65 Pink Gold - a little make up obsessed

Maybelline Color Tattoo - #15 Endless purple i #65 Pink Gold

Kao što sigurno znate, u Hrvatsku su došla toliko hvaljena Maybelline Color Tattoo sjenila. Riječ je o ultra popularnim gel kremastim sjenilima koje vole beauty blogerice diljem svijeta. Do sada ih nisam probala jer kad sam se konačno odlučila za njih, saznala sam da za koji dan dolaze na naše tržište.

Kod nas možete kupiti 8 nijansi (u dm-u samo dvije) po cijeni od 39 kn za komad. Trenutno je u Kozmu 30% popust, pa koštaju 27,99 kn, a u Bipi je popust 25%, pa su isto nešto povoljniji. I još jedna napomena - u dm-ovima zasad imaju samo ljubičastu i tirkiznu nijansu.

Objavila sam na Facebooku da sam kupila dvije nijanse i time započela rješavanje svoje proljetne wishliste o kojoj sam pisala u ovom postu.

Ako nemate Facebook, ne pratite me ili vam je jednostavno promaklo, riječ je o nijansama #15 Endless purple i #65 Pink Gold




Proizvod dolazi u staklenoj teglici nažalost nepoznate gramaže (ne piše na proizvodu), a ono što mi se sviđa je naljepnica preko poklopca kao dio ambalaže, pa ćete odmah pri kupnji znati je li netko gurao svoje papke unutra :)

Pa da krenemo sjenilo po sjenilo:

Endless Purple je prekrasna ljubičasta i ja, pošto patim na ljubičastu, sam ju naravno morala kupiti.

Nažalost, nije se nešto proslavila. Nije jako pigmentirana, čime me razočarala.

Nisam ju još nanosila na kapak, a bojim se da bi blendanjem boja totalno nestala, pa je moja preporuka da preskočite ovu nijansu jer ima puno bojih sjenia u takvoj boji.

Slijede slike:










Prekrasno izgleda ovako u teglici, zar ne?

A onda dođe razočaranje - lijevo je slikano bez baze, desno s bazom:



slikano na Suncu




slikano u hladu

Nisam ni pokušavala staviti 10 slojeva sjenila da bi vidjeli kako je lijepa boja kad boja ne ispada tako osim ako svaki put ka kapak ne nanesete pola teglice.
Uglavnom - loše.

Druga nijansa koju sam uzela je Pink Gold.

E s ovim sjenilom mi je postalo jasno zašto ih blogerice tako vole! Sjenilo je pigmentirano, lagano se nanosi, a boja je baš po mom ukusu.









Lijevo je slikano bez baze, desno s bazom:



slikano na Suncu



slikano u hladu

Kako vam se sviđaju ova sjenila? Imate li i vi koje i planirate li ih nabaviti?



CONVERSATION

39 komentari:

  1. Šteta za ljubičastu, ali ova pinky mi je ljepša :D ide na popis!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, šteta je jer mi je u teglici stvarno predivna ♥

      Izbriši
  2. Ža mi je za ljubičastu, ja san baš primjetila kako je puno manje pigmentirana, kao da je suha u odnosu na druge nijanse.
    Rose Gold je divna. Ja san uzela Metallic Pomegranate, a ne Pomegranate Punk. Nadan se da će biti jednako dobre boje. Idu mi na živce sa minjanjem imena i formula za svako tržište. Nisan isprobala, još samo gledam u sjenilo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da ljubičasta je baš lošija. a u mom kozmu nisu imali testere tako da sam ju na blef uzela. a gledaš super swatcheve i super boja jer valjda stave 10 slojeva. ovako je baš š :/
      no Rose Gold mi je zato savršen ♥
      mislim da ću morati uzet i Metallic pomegrante :D
      isto me nervira to mijenjanje imena, samo kompliciraju bezveze :/

      Izbriši
    2. Metallic P. mi je najdraža. Ja sam ih uzela sve osim te ljubičaste, tirkizne i bijele.

      Izbriši
    3. ok, sad mi i ona treba definitvno :D

      Izbriši
  3. Ja sam ih kupila u petak, ali ne te nijanse, već crnu, bijelu, taupe i neku smeđu (ne da mi se sad tražiti točne nazive). U biti, da, zadovoljna sam, osobito trajnošću. Ovu ljubičastu, na svu sreću, nisam kupila, a pink gold mi se jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam htjela taupe, ali nije je bilo u mom kozmu, pa ću morati negdje drugdje (ajde, nije da mi je sila :D)

      Izbriši
  4. U Mulleru ima svih 8, koštaju oko 39,00 kn. Neke su nijanse jako lijepe, a neke su teški fail što se tiče pigmentiranosti/ teksture.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kod mene u kozmu nije blio testera, tako da sam na blef kupovala i zaje... se s tm ljubičastom. od sad ih sve isprobavam :/

      Izbriši
  5. Ja sam u Americi kupila Bad to the Bronze i Pomegranate Punk. Sad me jako zanima ova roza nijansa i je li jednaka kvaliteta za naše i njihovo tržište. Također mi se sviđa ona Beige nijansa koja je izašla u jesenskoj kolekciji, ali je nažalost nisam uspjela kupiti, a na EBayu su tako bezobrazno skupi da jednostavno odlučih pomiriti se i preskočiti.
    Inače, ovi koje ja imam su odlični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ona beige nijansa je divna ♥
      bilo bi lijepo kad bi kod nas dolazile te kolekcije :/

      Izbriši
  6. Ova ljubičasta je očaj, imam je i ja... A imam još 3 nijanse, mnooogo su bolje. Želim i ja da imam tu pink :) Valjda ću je uskoro nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj sva sreća da ne koristim ljubičasta sjenila.
    Što se tiče Tatoo , kupila sam samo Taupe jer je to jedina boja koju ja koristim i zadovoljna sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojte svi znate kamo s tom taupe nijansom, sve poludile za njom, nije ni čudo da je bila rasprodana u mom kozmu :P
      i ja ju želim jer mi se čini jako dobra :)

      Izbriši
  8. sviđa mi se ova pinky *.* mislim da idem po nju :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim da sam ja jedina koju ove senke nisu privukle. KOd nas u Srbiji ih ima vec neko vreme i nisam ih kupila. :) Mozda zato sto su mi nezanimljive mono senke kakve god bile, a i nisu uvezli neke zanimljivije boje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svaka čast, mene nema što ne privuče, baš sam nikakav karakter :(

      Izbriši
  10. Zanimljivo kako su redovno upravo ljubičaste nijanse one najslabije pigmentovane. Ova druga je divna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. valjda je problem naći dobar pigment za njih, ne znam :/

      Izbriši
  11. Obje nijanse su mi pre-pre :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u teglici - slažem se :)
      na koži, samo pink gold. nažalost :(

      Izbriši
  12. predivno izgledaju, čak i prva s bazom. Ide i na moju wishlistu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Haj draga, imam nešto za tebe, više na linku
    http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  14. I o ovome stalno slušam u zadnje vrijeme! :) Ja nemam ni jedno a jako mi se sviđa nijansa Pink Gold.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ćeš ju onda i nabaviti, izvrsna je nijansa :)

      Izbriši
  15. Ova pink mi je divna. Ne znam kako ali uopste nisam obratila paznju na ova sjenila, valjda jer i ne sminkam nesto oci puno sem maskare i tusa, ali volim neutralne i blago svjetlucave sjenke pa cu bas baciti pogled na njih i potraziti i ovu rozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. preporučam ti ovu, izvrsna je za taj neutralni look, ja ju puno nosim na taj način :)

      Izbriši
  16. Gold pink mi je super, kao I taupe (morala sam je imati kad je svi tako hvale) ! Super pigmentiranost, lako ae nanose, koristim ih I cak kao bazu za tekuce-kremasta sjenila od No7 from Boots. Imam 2 zlatna I jedno svijetlo-plavkasto-roskasto I bas mi je zao da sam ih kupila jer mi uopce nisu dobri.
    Taupe koritim I za popunjavanje obrva I super mi je! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja taupe nikako da probam na obrvama, a trebala bi mi biti dobra, morat ću to promijeniti uskoro :)

      Izbriši