Favoriti mjeseca - ožujak 2013. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - ožujak 2013.

Malo kasnim s favoritima, ali u strašnoj sam gužvi ovih dana i vjerojatno ću biti još neko vrijeme, pa ne znam koliko ću vam pisati, no potrudit ću se da to bude što češće :)

Ovaj mjesec neću izdvojiti puno favorita, uglavnom sam se držala proizvoda koje ste vidjele u prošlomjesečnim favoritima - i dalje su ostali favoriti Holika Holika Petite Clearing krema, Uriage Xemose emolijentna krema, Vichy Hyaluspot i Estee Lauder Double Wear Stay In Place Flawless Concealer + Pure Color Gloss.

No imam i neke nove, pa i neke novo-stare favorite, pa da krenem.

Čitala sam hrpu pohvala za Bioderma Sebium liniju, posebno za Bioderma Sebium serum, pa sam ga naravno, morala kupiti. Kako mi se svidjelo što serum radi, nakon 2 tjedna sam kupila i Bioderma Sebium AKN kremu. Bit će uskoro recenzija, pa ću ukratko reći - ovi proizvodi su mi (u kombinaciji s Vichy Normaderm Hyaluspotom koji sam stavljala kad nisam na licu imala Biodermu jer je sve to skupa u kombinaciji bilo previše) očitstili kožu kako nije nijedan proizvod u zadnjih godinu dana koliko muku mučim s nečistom kožom. Uz daljnje korištenje će koža sigurno postati potpuno čista - još malo!

Dalje, kako su mi kiseline isušile kožu, češće sam koristila i Lancome Nutrix, kremu koja je valjda najdugovječniji Lancome proizvod (proizvodi se od 1936.) i koju ću kupovati dok god će se proizvoditi baš za takve situacije. Rješava mi ljuštenje i smiruje kožu.

Kisline su mi izazvale i ljuštenje kože, pa sam koristila i Caudalie nježnu piling kremu. Kao što možete pročitati u recenziji, nisam bila oduševljena ovim pilingom, no sad mi je i trebao uistinu nježan piling koji sam mogla koristiti svakodnevno, tako da je idealno poslužio svrsi.

Od prijateljice sam dobila Melvita ružinu vodicu. Nazovite me babom, ali volim miris ruža. Koristila sam ju umjesto tonika i dojma sam da mi je fino tonizirala lice.

Među favoritima se našao i Clinique All About Eyes Serum kojeg sam počela koristiti tek krajem mjeseca no već je dospio u favorite. Izvrsno je djelovao na moje podočnjake i davao mi svježiji izgled kad je trebalo.

Na listi se našao i Himalaya Herbals sapun od badema čiju ste recenziju mogle pročitati ovdje. Popljuvala sam ga totalno u recenziji no ipak se našao u favoritima. Zašto? Našla sam mu prenamjenu :D Izvrstan je za pranje kistova od pudera ili korektora. Ima za kupiti u Mulleru sapun namijenjen baš pranju kistova, no košta 60-70 kn ako se ne varam, tako da sam odlučila probati prvo ovu jeftiniju varijantu i super radi, tako da ostajem pri tome.

Među favoritima su još i Flormar Pretty sjajila. Divna su mi. Opet su mi probudila ljubav prema sjajilima. Nisu ljepljiva, srednje pigmentirana i trajna koliko sjajila mogu biti trajna. Volim ih i često sam ih koristila prošli mjesec kad sam htjela izgledati svježe.

Od proizvoda za usne tu je još i ruž Sleek Heartbreaker. Boja za koju sam mislila da mi neće stajati, ali oduševljena sam kako i stoji. No na stranu boja, divno je pigmentiran, trajan i iako je mat, ne isušuje usnice. Imam još i Amped Up, ali ga još nisam isprobala jer sam čekala ljepše vrijeme da ga uspijem realno uslikati. Recenzija ovih ruževa je na vrhu prioriteta postova :)

Među favoritima je završio i jedan lak - ANNY 393 rock the hill koji sam vam pokazala ovdje. Mislim da ne moram ništa više komentirati na tu temu.

Divna kolegica blogerica (♥) mi je ustupila poštenu količinu Ben Nye Banana Luxury Powder , tako poštenu da sam ga imala dovoljno za korištenje sve do dolaska moje pošiljke (i još ga je ostalo). Bilo me strah da će mi biti žut, no uistinu na mom licu se nimalo ne primjeti to žutilo. Iako je najhvaljeniji za nanošenje na podočnjake, ja sam ga koristila na cijelom licu i oduševila se. Izvrsno matira, toliko mi se svidio da sam ga odmah nakon 2 dana naručila koliko asm bila oduševljena njegovom moći.

And last but not the least - Real Techniques Domed Shadow Brush. Čudo od kista. Zapravo sam najviše zbog njega kupila Real Techniques Travel Essentials Kit. Odlučila sam ga namijeniti za korektor (za nepravilnosti na licu) i tu funkciju izvrsno obavlja. Moram provjeriti ima li ga samog za kupiti da napravim zalihe.

I to je to! Imamo li neke zajedničke favorite? Ili je možda neki proizvod koji je meni favorit vama loš? Koji su vama proizvodi bili favoriti u zadnje vrijeme?

CONVERSATION

55 komentari:

  1. Nemam ništa odavde, ali rado ću isprobati Bioderma serum jer me LRP razočarao. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu dočekat post za Sleek Makeup ruževe :D
    Ova banana puder me proganja i sve se mislin da ga naručin, a još ni sama ne znan triba li mi.. ali kud svi, tu i mali Mujo.. jel' :D


    Kako sam prestala koristiti Biodermin Duo, tj. radin pauzu, koristin Hyaluspot i zaista je odličan. I mene su dosta spasili sva tri proizvoda. Napokon! :D
    I meni je Clinique na wish listi odavno, ali čekam da potrošin okoloočne koje iman, pa ću vjerojatno uzet mini pakiranje za probu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MISLIM da sam konačno ulovila boju oba ruža (strah me i pogledati fotke jer ako ne valjaju, izvršit ću harakiri koliko me izlzđuje taj Amped ruž), pa bi trebao biti post ovih dana :)
      Banana ti naravno treba :D

      Super su proizvodi, konačno nešto što mi je stvarno pomoglo :)

      A Clinique je stvarno dobar, tako da svakako probaj jednom :)

      Izbriši
    2. heheh.. da, banana mi stvarno treba i ja mislin :D
      jedva čekan sleek post :)

      Izbriši
  3. Mislim da su od svega kod mene dostupni samo Flormar sjajevi. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da će biti više dostupnijih brandova :) no eto, ni ovo nije sve tu dostupno, neke stvari su naručene izvana :)

      Izbriši
  4. ja obožavam bioderma serum i akn. koristim ih taman od nove godine tako da su to moji ovogodišnji favoriti :p
    ostalo nisam probala, ali rado bi tu ružinu vodicu, i ja volim miris ruža ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako mi se sviđa, moram pogledati cijenu full size proizvoda, no mislim da će biti jeftiniji hidrolat ruže iz Kemiga ili tako nekog dućana :/

      Izbriši
  5. Krasni favoriti, Caudalie me proganja, spominje se skoro na svakom hr blogu a kod nas ga nema :-( Ali na sreću otac mi je trenutno u Hr pa sam mu rekla da mi nabavi 2-3 proizvoda pa se nadam da ću ih i ja uskoro probati :-D

    Ben Nye imam i obožavam i svakoj curi treba :-D Ruž je diiiivan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta a nemate Caudalie, no super da je tata tu, pa će nabaviti po željama :) a ako će trebati još što, samo se javi, slat ćemo Caudalie iz Hrvatske :)

      Ruž je stvarno divan, a Ben Nye isto obožavam :)

      Izbriši
    2. Da, šteta :-( ništa što valja mi nemamo, sreća pa sam snalažljiva ;-)

      Maloprije mi je javio da je kupio Beauty elixir, s.o.s serum i enzimsku piling masku, a htjela sam i hidratantnu masku kao i onu pročišćavajuću masku no na žalost nisu imali te dvije :-(

      ali biće prilike.... Hvala ti na ponudi ;-)

      Izbriši
    3. nije isto, ali imate sapune od kozjeg mlijeka i Subrina gelove za tuširanje :)

      Super proizvode si odabrala :) meni je u rangu te hidratantne maske i Payot Hydra 24 maska i Lierac Confort mask (mislim da ju je dear skin nahvalila isto)

      a ako će trebati što, javi ;)

      Izbriši
    4. Hvala ti za ovu info, pogledaću imamo li te maske ;-)

      Hvala hvala!

      Izbriši
  6. ja koristim biodermu sebium hydra, super mi je :D
    nego, može link za ben nye? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nju nisam probala :)

      evo linka:

      http://www.makeupmania.com/products/Ben-Nye-%252d-Luxury-Powders.html#gsc.tab=0

      Izbriši
  7. Uh, divni favoriti, želim više pola toga! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Diiiivni su ti favoriti... Baš sam nekako guštala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno su ti divni favoriti. Znači dobar je Clinique serum? Mislim da su moji 'divni' podočnjaci izgubljen slučaj, ali ako ti kažeš da ti je već u favoritima, možda bih ga mogla isprobati.
    Meni se nekidan dogodila ljubav s Everlasting puderom iz Oriflame-a, koju nisam baš očekivala ali eto, drago mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, dobar mi je serum, no ne nanosim ga stalno, nego kad baš koma izgledam :) a to se ovih dana često događa jer sam zatrpana obavezama preko glave :/
      isprobaj svakako, baš osvježi okoloočno područje :)

      Izbriši
  10. Slažem se za Biodermu Sebium! I ja se već dugo, dugo borim s nečistom kožom i ništa mi nije tako brzo i tako dobro očistilo kožu. Imam još koji prištić ali ovako čistu kožu nisam imala...pa nikada! Najzadovoljnija sam s AKN kremom i gelom za umivanje dok mi miclearna nikako ne paše. Jako mi isušuje lice.
    Na žalost, imam samo testere koji su pri kraju i neznam dali ću biti u mogućnosti kupiti veliko pakiranje. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iz Sebium linije sam probala još samo Pore Refiner, tako da ne znam kakvi su gel i micelarna.
      nadam se da ćeš uspjezi biti u mogućnosti kupiti full size :)

      Izbriši
  11. Imala sam ovu bioderma kremu, ali je nisam koristila :) A mnooogo bih volela da probam ovaj Ben Nye puder... Blago tebi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. divan je puder uistinu :)
      a što nisi probala biodermu???

      Izbriši
    2. Pa dobila sam je na poklon, a nemam toliko problema sa kožom, pa sam mislila da mi je prejaka :S

      Izbriši
    3. ako nemaš problematičnu kožu, da, mislim da nema potrebe za njom :)

      Izbriši
  12. Sjajni favoriti :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicni favoriti, def. su tu neke stvari koje strasno zelim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ćeš ih onda i nabaviti i da će ti biti jednako dobre :)

      Izbriši
  14. Ufff koliko ljepota kod tebe :))

    Caudalie volim ali nisam probala nježni piling, Lancome Nutrix kremu kupujem godinama, samo kako je tvoja u tegli? Ja uvijek kupim one u tubama,nisam znala da postoji i ovakvo pakiranje.
    Make up ti je savršen, pogotovo sjajila i ruž i ovaj prekrasan Anny:)

    ps i ja imam Bioderma kreme ali čekaju svoj red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je piling bio loš i čudom nije završio u smeću jer mi je bio prenježan. ali sad mi je dobro pasalo nakon kiselina :)

      još se iz djetinjstva sjećam da je bila i tubia i teglica krema :) teglica je 50 ml, a iako su mi tube draže, zadnja 2 pakiranja sam kupila u Douglasu u Njemačkoj za 20 € na akciji, tako da sam za tu razliku u cijeni pretrpila teglicu :)

      joj a kod tebe je pitanje kad će Bioderma doći na red od svih onih divota :)

      Izbriši
  15. Vecinu nisam probala, ali definitivno zelim detaljniji post o Clinique All About Eyes Serum, posto sam u potrazi za okoloocnom kremom. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ove Bioderma stvarcice mi se cine odlicne :)))

    OdgovoriIzbriši
  17. Super favoriti kod tebe! Baš me zanimaju ove Bioderma kremice, ne mogu vjerovati da su ti tako dobro očistile lice, čekam recenziju :)
    Caudalie volim i probala sam dio njihovog asortimana, za sada sam oduešvljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj izvrsni su proizvodi, bit će recenzija jako brzo :)

      meni je ovo najlošiji Caudalie proizvod koji sam isprobala, inače ih jako volim :) ali eto, sad mi je i ovaj proizvod odgovarao :)

      Izbriši
  18. sam popisa imam biodermine testere koje koristim prema potrebi,pogotovo akn i al. super su za isušivanje prištića i njihova mat krema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je za isušivanje ipak najbolji Vichy Hyaluspot

      Izbriši
  19. Ben Nye planiram nabavit prvom prilikom. :) Krasni favoriti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Nemamo zajedničke favorite, mislim da čak ništa iz tvog posata nisam isprobala. Al ruž bi ti prvi popalila :-D

    OdgovoriIzbriši
  21. Caudalie je i na mom popisu, Ben Nye je odličan, probala sam. Sleek mi se jako sviđa, nisam imala njihove ruževe, ali mogla bi se zaletjeti.

    OdgovoriIzbriši
  22. od kud si naručila Ben Nye?

    daj mi reci jel to bolje za nečistoće pomaže sebium ili effacar?
    već dugo koristim LRP; ali razmišljam isprobasti nešto drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ben Nye je s makeupmania stranice :)

      a effaclar vs. sebium.. meni effaclar duo nije ni do koljena sebiumu. Duo mi je očistio par prištića i onda stao, a sebium AKN mi je očistio skoro sve i kad ga koristim, stvarno mi drži lice pod kontrolom. Uglavnom, obožavam tu Bioderminu liniju <3

      Izbriši
    2. Kada si narucivala BN puder jesi li kupila vece ili manje pakovanje i koliko ti je bila postarina ako se secas?

      Izbriši
    3. uzela sam ono pakiranje od 85 grama i poštarina je mislim bila 10 ili 11 dolara

      Izbriši