MUA Nail Constellation Pisces - a little make up obsessed

MUA Nail Constellation Pisces

Kavijar manikura me nikad nije nešto ekstra privlačila, no kad je već MUA imala popust od 35%, odlučila sam kupiti i isprobati.

Koristila sam crni essence lak iz circus circus kolekcije (01 My Sparkling Acrobat), na prstenjak sam stavila preko njega "jajašca" i preko toga stavila Misslyn 60 sec Top Dry top coat. Na palac sam onda dodala koju točkicu (s essence lakom iz soul sista kolekcije).
Nisam imala vremena staviti na sve nokte, a i bilo bi malo previše za svaki dan (barem meni), a i htjela sam vidjeti kako će se ponašati na noktima.
Evo, imam ga 24 sata, istina, nisam se bavila kućanskim poslovima, samo tipkanjem, puno je papira prošlo kroz moje ruke i 2 puta sam se tuširala i još su jajašca na broju :)
Za vikend možda probam na svim noktima :)

Kako vam se sviđaju takve manikure?

Vaša Nives






CONVERSATION

3 komentari:

  1. Znam da će zvučati smiješno ali ja se bojim te teksture ... ne znam zašto . Od malena,ono iz meda,saće ili kako već i tako ta,zbijena jajašca . To mene užasava :D :$

    OdgovoriIzbriši
  2. ja mislim da bi se ja osjećala ko sakata :/ fora mi je vidjeti, ali sumnjam da bi ja izdržala s tim

    OdgovoriIzbriši