The Body Shop Cucumber Water - a little make up obsessed

The Body Shop Cucumber Water

Prije par mjeseci sam kupila The Body Shop Cucumber Freshening Water iliti zdravo seljački rečeno – tonik za lice od krastavca (s dodatkom organski uzgojene aloe vere).


Krastavci su osvježavajući, sigurno znate da ih se preporuča stavljati i na kapke itd., itd., pa sam impulzivno, bez čitanja sastava kupila ovu vodicu jer je još i bila na nekom sniženju – mislim da sam ju platila oko 3-4 eura, što je i cijena Garnier zelenog tonika kojeg obožavam, pa rek'o da probam. Inače, puna cijena ovog proizvoda je 5 eura.
No kako sam malo prije toga baš otvorila novu bočicu Garnier tonika, ovaj tonik se načekao dok je došao u upotrebu.
Sad ga koristim skoro 2 mjeseca i stvarno je vrijeme za recenziju.

Pošto je Garnir zeleni tonik moj HG proizvod, radim usporedbu s njime.
Ovaj tonik osvježava, kao i Garnier, uz jednu razliku – sadrži alkohol (na 5. mjestu). Srećom, počela sam ga koristiti s dolaskom toplijeg vemena, ne znam kako bi mi lice po zimi reagiralo na alkohol i koliko bi ga isušilo. Za ovo vrijeme mi je ovaj tonik stvarno izvrstan, ne isušuje me, i u kombinaciji s Afrodita AcneStop pjenom za lice i La Roche Posay Effaclar Duom je mislim sredio mi lice koje je divljalo mjesecima. Uz to što osvježava, stvarno miriši po krastavcima koje obožavam pa mu je to još jedan plus za mene. Osjećaj koji ostavlja na koži je osjećaj svježine, bez zatezanja kojeg sam se bojala zbog alkohola.

Sastav sam prepisala s The Body Shop stranice jer nisam htjela odljepljivati naljepnicu s moje bočice:

Aqua (Solvent/Diluent), Rosa Centifolia Flower Water (Natural Additive), Polysorbate 20 (Emulsifier), Sodium PCA (Humectant), Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Potassium Sorbate (Preservative), Cucumis Sativus Juice (Natural Additive), Benzyl Alcohol (Preservative), Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal (Fragrance Ingredient), Glycerin (Humectant), Citric Acid (pH Adjuster), Hamamelis Virginiana Extract (Natural Additive), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Skin-Conditioning Agent), Geraniol (Fragrance Ingredient), Methylparaben (Preservative), Butylphenyl Methylpropional (Fragrance Ingredient), Butylparaben (Preservative), Ethylparaben (Preservative), Isobutylparaben (Preservative), Propylparaben (Preservative).

Iako me ne isušuje, cijelo vrijeme mi je u podsvjesti taj alkohol u sastavu, pa mi to malo ubija čar korištenja tonika, no generalno ne mogu reći da mi je išta loše učinio. Stvarno radi ono što se očekuje od jednog tonika – tonizira kožu (bez isušivanja dakle). Uz to što tonizira, odstranjuje i višak masnoće s lica.

Ambalaža mi se jako sviđa, bočica sadrži 250 ml tekućine i izrađena je od 100% reciklirane plastike, u skladu s njihovom filozofijom.
Nakon svega, teško mi je reći hoću li opet kupiti ovaj proizvod samo zbog toga što svaki put proučavam je li mi isušio kožu ili nije, no osim alkohola u sastavu (kojeg ne osjećam na koži u ovom slučaju), toniku stvarno ne mogu naći manu. No isto tako, moj zeleni Garnier savršeno radi svoj posao, pa ga stvarno nemam potrebe mijenjati ♥

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar