Nubar Prize - a little make up obsessed

Nubar Prize

Obožavam holografske lakove. Ali baš baš OBOŽAVAM ♥
Prvi put kad sam ih uopće vidjela sam mislila da su bezveze i da to neće nikad na moje nokte. No dobro, mislila sam to i za plave, blatnjave i još mnoge druge lakove, pa ih danas sve volim. Jedino još nisam na ti sa žutim i narančastim lakovima, ostalo bi valjda sve stavila na nokte :D


No da se vratim na temu, a tema je Nubar Prize, prekrasan pinky lak s malo crvenkastog u sebi (ali baš malo) i holografskim česticama. Ono što me iznenadilo kod tog laka kad mi je došao je da nije gladak kad prođete preko namazanog nokta, no to je zbog holografskih čestica. Kao što sam već prije rekla, ne mogu suditi o trajnosti laka jer rijetko koji uspije preživjeti na mojim noktima dulje od 2-3 dana jer mi dosadi. No toliko drži bez da se ošteti.
Uz ovaj Nubar imam nažalost samo još jedan, isto iz Prisms kolekcije iz 2010. koju čine holografski lakovi, a koju cijelu možete vidjeti ovdje.
Što se tiče četkice, sviđa mi se. Nije velika kao OPI-jeva, no nije ni mala poput essence-ove.
Gornja četkica Nubar, donja OPI:

Gornja četkica Nubar, donja essence:

Uz to što je predivan, lak je maziv i brzo se suši i definitivno je jedan od meni najdražih lakova.

Još jednom: 2 sloja Nubar Prize-a:

Kako se vama sviđa? Volite li holo lakove?

Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari: