Prvi post!!! - a little make up obsessed

Prvi post!!!


Make up obsessed – sve govori – opsjednuta make up-om. Godinama surfam bespućima Interneta i uživam u čitanju i gledanju predivnih make up blogova, pa sam zahvaljujući višku vremena odlučila i ja pisati o toj nepresušnoj temi – make up-u :)
Na blogu ću objavljivati recenzije kozmetike, najave noviteta i lookove.
Da ne duljim puno, povodom Nove godine sam bila u Munchenu i svašta lijepog nakupovala, pa evo da podijelim s vama sličice da znate koje vas recenzije uskoro očekuju:





The Body Shop Wild Cherry Body Scrub
The Body Shop Dreams Unlimited Body Butter
The Body Shop Moringa gel za tuširanje i losion za tijelo
The Body Shop Cucumber Water
The Body Shop Spiced Vanilla gel za tuširanje
The Body Shop Spiced Vanilla krema za ruke

i moj spas kad mi koža bude dehidrirana zimi od grijanja i hladnoće - Lancome Nutrix ♥


Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar