Eveline Volumix Fiberlast maskara - a little make up obsessed

Eveline Volumix Fiberlast maskara

Možda je malo nezahvalno pisati recenziju o proizvodu koji sam tek kupila, no ako se išta promijeni po tom pitanju, obavijestit ću vas!



Svaka 3 mjeseca mijenjam maskaru od straha da ću pokupit nekakav konjuktivitis od bakterija koje se stvore u maskari, pa se vječno trudim naći što jeftiniju, a što kvalitetniju maskaru jer mi se iskreno ne da davati po 200-tinjak kuna za nešto što bacim nakon 3 mjeseca neovisno o tome jesam li ju potrošila ili ne (iako bi možda imala drugačije mišljenje da Lancome još uvijek proizvodi nikad prežaljenu Fatalku).
Iako sam u toj vječnoj potrazi, nekako ta potraga ostaje na onom srednjem rangu - ili naručim preko eBay-a Cover Girl Lash Blast maskaru za kojih 50-ak kuna ili se zadovoljim Max Factor ili L'Oreal maskarom ulovljenoj na nekakvoj akciji.
Ovaj put sam malo spustila kriterije i kupila nešto još jeftinije - Eveline Volumix Fiberlast maskaru čija je cijena u Kozmu 29,99 kn za 9 ml. I nisam požalila!
Naravno, prije kupnje sam proučila slike na netu, a i na temelju njih još prije preporučila prijateljici da ju uzme pa se već neko vrijeme divim maskari i na njenim trepavicama i nije bilo teško odlučiti se na tu kupnju.
Maskara je naravno dermatološki testirana i kao osoba s lećama, mogu reći da nama takvima ne stvara nikakve probleme.
Pošto sam u Kozmu samo gledala hoću li naići na neootvorenu maskaru, nisam puno pažnje obraćala na to kako izgleda četkica (pohvala - na njihovom štandu su izložene sve četkice), a i nisam gledala četkicu na netu (nego samo njen efekt), pa sam se pomalo iznenadila kad sam vidjela kako četkica izgleda.


Do sada nisam nikad imala ovakvu četkicu, pa nisam znala kako će to funkcionirati, no stvarno nije problem baratati njome.
Maskara se ne trusi (imala sam ju na očima nekih 6 sati) i lako se skida, pa nema bojazni da ćete si iskopat oko trljajući :)
Evo prvo slike mojih sirotih trepavica bez maskare:


... a zatim i slika s 2 lagana sloja maskare:


Na maskari piše ultra-length & curl up i kao što vidite, uistinu to i radi - uvija i produlji trepavice. Ako je to ono što tražite od maskare, preporučam da ju isprobate!

Vaša Nives

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Divno izgleda na trepavicama a ionako obožavam kvalitetne proizvode za malo para - svakako ću isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno vrijedi za te novce, a i bolja je od mnogih skupljih maskara koje sam probala :)

      Izbriši