OPI Merry Midnight - a little make up obsessed

OPI Merry Midnight

Nisam jako dugo ništa pisala, bila mi je ludnica, hrpa obaveza, a tako će biti još neko vrijeme, pa da iskoristim današnji dan da barem pokažem lak koji nosim :)

Sinoć sam nalakirala nokte s OPI Merry Midnight, lakom iz Holiday Wishes kolekcije iz 2009. (ajme, ne mogu vjerovati kako vrijeme brzo leti!). Na eBay-u taj lak sada doseže cijenu od 30-ak dolara jer je (naravno) rasprodan.

Riječ je o nekakvoj šljivastoj nijansi sa shimmerom i fejkijima i glitterom, uglavnom, riječ je o stvarno posebnoj boji ♥

Da ne duljim više, slijede slike (3 taaanka sloja laka + Misslyn 60 sec Top Dry topcoat):











I još samo da se pohvalim - jučer sam planinarila po Samoborskom gorju i bila na Oštrcu. Nakon 2 tjedna života pod velikim stresom, nezdrave hrane i zadimljenih prostora, svježi zrak je baš godio mojoj koži, odlučila sam da ću odsada takve slobodne trenutke i lijepo vrijeme koristiti za takve izlete, dobro je i za tijelo i za dušu.



Imate li vi kakve prijedloge u bizini Zagreba za izlete?

Vaša Nives


CONVERSATION

1 komentari: